Indlæser, vent et øjeblik...

Reparation af Apple produkter og Samsung smartphones

Alle Apple produkter, uanset om det er en iPhone, en MacBook, en iPad eller ... og alle Samsung smartphones, repareres samme dag, som vi modtager dem på værkstedet. Vi er lagerførende i samtlige reservedele og produkter, men vi tager forbehold for restordrer og udsolgte varer. Skulle vi være løbet tør for en reservedel, får du hurtigst muligt besked, ligesom du får at vide, hvad den forventede reparationstid så vil være.

Send din enhed til MacVision, eller indlever den direkte i butikken i Roskilde, Holte eller Frederiksberg

MacVision
Københavnsvej 74
4000 Roskilde
MacVision Holte
Holte Midtpunkt 20
2840 Holte
MacVision Frederiksberg
Falkoner Allé 14
2000 Frederiksberg

HUSK at bestille reparationen på vores hjemmeside. Enheder, som modtages uden at være skrevet ind i vores system, pålægges et indskrivningsgebyr på kr. 249,-

Og HUSK altid at skrive ordrenummer på pakken og vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen ved afsendelse. Det sikrer dig, at vi ved præcis, hvad din enhed er, og hvad den skal repareres for. Så derfor: Vedlæg ALTID fejlbeskrivelse, returadresse, e-mail og telefonnummer.

Når vi har repareret din enhed, sender vi en faktura. Når fakturaen er betalt, sender vi din reparerede enhed retur. Returporto på kr. 80,- tillægges til enhver tid til den endelige pris.

Alle priser på hjemmesiden er inkl. moms og afgifter, dog uden ovennævnte returporto.

Betingelser for indlevering af dine enheder

Alle reparationer betales enten kontant eller med kreditkort. Inden vi begynder reparationen, oplyser vi en fast pris for arbejdet. I enkelte tilfælde kan vi ikke fastsætte reparationens pris med det samme, men her vil du få prisen, så snart den er tilgængelig fra værkstedet. Afviser du tilbuddet, eller vil du have din enhed retur, uden den er blevet repareret, opkræver vi kr. 249,- i undersøgelses gebyr.

Når enheden er repareret, sender vi en faktura, hvis ikke reparationen er forudbetalt via vores hjemmeside. Hvis ikke fakturaen betales, sender vi efter 3 måneder enheden retur, hvor du som modtager hæfter for returomkostningerne på kr. 249,-. Hvis enheden er indleveret direkte på værkstedet, kasserer vi den, hvis ikke den er afhentet efter 3 måneder.

Vi afprøver alle funktioner som er fejlmeldt ved bestilling af reparation. Har enheden yderligere fejl, som vi ikke er blevet gjort opmærksomme på ved indleveringen, vil disse fejl ikke blive fejlsøgt. Vi udfører en kontrol af hele enheden, før vi begynder reparationen, for at fastslå, om der er flere mangler end dem, du som kunde har oplyst. Der tages forbehold for sådanne mangler, uanset tidspunktet for deres opståelse.

Ved enkelte reparationer vil en opdatering af enheden være påkrævet. Opdatering af enheden kan slette alle data på enheden, og det er udelukkende kundens eget ansvar at tage backup af alle data før indlevering. Vi tilbyder dog at lave en backup mod betaling.

Reklamation og garanti

Hos MacVision er du som forbruger sikret 2 års reklamationsret, som beskrevet i Købeloven, hvis din enhed efter endt service viser sig at have en fejl i reparationen. Ud over de 2 års reklamationsret giver vi ved MacVision 12 måneders garanti på reparationen. Det betyder, at de første 12 måneder efter endt reparation udskifter vi defekte dele med det samme, for at sikre, at du ikke skal undvære din enhed længere end højst nødvendigt. Husk altid ved reklamation at notere fejlen på din enhed.